Cute White Flying Butterfly himlenfaller -

Fuck

Jag vet inte vad det är med mig, blir så jävla trött på mig själv. 
Jag har tackat ja till både bulle och glass hos Farmor. Jag älskar min farmor och hon stället ALLTID upp för mig, jag kan berätta allt för henne. 
Men hemma då?! Hur kan jag ens tänka tanken att VÄLJA äta småsaker. Och när jag väl gör det så spyr jag ju oftast men ibland låter jag det vara.
Inte ett gram på vågen har hänt. Jag står helt stilla. 

Nu har jag lunginflammation, så jag orkar inte göra någonting. 
Då jag inte orkar göra någonting, eller mja, kroppen orkar inte, så äter jag visst lite ändå.

Jag kommer aldrig bli smal. Jag kommer vara den småmulliga tjejen som alla ser ner på. *
Fy fan på mig. Skäms på mig!




Kommentarer
Postat av: myran

du kommer visst att bli smal!!!

du ska inte tänka så!

förstår att det känns tufft, och man blir ännu mer känslig när man är dålig :O

men du kommer klara det :)



sv: jag bryr mig faktiskt inte om folk anser att jag är oartig för jag oftast tackar nej till kakor och sånt.

för grejen är att jag tycker att det är oartigt att tvinga någon kakor och sånt som faktiskt på riktigt inte är bra för någon.

jag menar, vilka näringsvärden innehåller en tårta t.ex?

jag brukar säga att jag får så lätt hål i tänderna och det brukar folk köpa :)



det är rätt ok med mig nu vännen, men hade ett samtal med farbror rakblad inatt :(

men nu är det bra!

stor kram på dig och hoppas du blir frisk snart!

2012-03-22 - 15:35:36
URL: http://littlee.webblogg.se/




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0