Cute White Flying Butterfly himlenfaller -

Kvällen som gått

Först vill jag bara säga TACK till er som ni ger mig positiva kommentarer, jag blir så himla glad ♥

Kvällen har varit sådär faktiskt, min pojkvän har varit här. Dock var jag så trött så jag umgicktes knappt med honom, får så dåligt samvete.. Han är underbar på alla sätt och vis, han förstår mig, bär mig när benen inte går, tröstar mig genom allt och han uppskattar mig för den jag är. Min älskade!

Imorgon blir det jobb. Saknat alla goa barn, ska bli så kul!

Hoppas ni alla haft en fin kväll :}





Kommentarer
Postat av: m

TACK söta du, men mina ben är inte bra.. än ♥

men vi ska nå våra mål, bara att kämpa. På något sett känns det "ok" att trösta äta när man tycker man gått ner, men det är det ju absolut inte :( åh.



kram!

2012-03-19 - 10:43:16
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/
Postat av: A

Sv; åh tack så mycket för länken, fina!

2012-03-19 - 17:40:40
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/




Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0